Selam olsun,

Alkol ve sigara müdavimi olarak sizi kaybettiğimiz için üzüldüm ama sizin adınıza elbette sevindim.
Hayat, 40 ila 90 yıl aralığında yaşanan bir ömürdür.
Bazı keyiflerin bedeli ömrümüzün süresini ve kalitesini belirler ve aynı oranda o ömrü istediğimiz gibi yaşayıp yaşamadığımız önemlidir.

Eğer sigara ve alkol gibi ömür törpüsü olan keyifleri tercih edip etmemekte özgürüz.
Hem alkol ve sigarayı bırakanları anlayabiliyorum hem bırakmayanları.

Bir görüş derki , uzun ve sağlıklı yaşa.
Bir diğer görüş derki; keyifli ve kısa yaşa.

İnsanlar ihtiyaçları ve kendine uygun seçimleri yaparak istediği hayatı yaşamalı.

Şahsen uzun bir hayat arzum yok ama olana da saygı duyarım.
Tercihler kişilere özeldir.

Şu bir gerçektir ki mutluluğu uzun ve sağlıklı yaşam sürerek elde etmek isten herkes sigara ve alkolden uzaklaşmalıdır.
Bedeli olmayan bir keyfiyet yoktur.
Alkol ve sigara ömrü kısaltan araçlardır.