Merhaba,
bir sorum vardı. ABD den ödeme alırken kullanıcıların kartlarını yurt dışına açmadan nasıl ödeme yapabilmelerini sağlayabilirim ? Türkiye'de ikamet ediyorum. Bunun bir yolu var mı acaba ? şimdiden fikirleriniz için teşekkürler.