Hocam limited şirketin kuruluş ve diğer maaliyetleri şahısa göre cok daha yüksek. Kafana göre hesaptan para girip cıkamıyorsun bile net öğrenip edemeden. Şahıs şirketi ile başlayıp hem daha az maaliyetle hem basitten başlamak daha iyidir. Ltd de sermaye konusunda bildigim ise en az 10k atıyorsun hesaba kurarken, sonrasında sermayeyi yıl icinde ekleyebiliyorsun gibi bir şey biliyorum teyit etmek lazım