dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin bayramı mübarek olsun. Limited şirket kurmak için aylık gelirin ne kadar olmasını tavsiye edersiniz? Şahıs şirketi ile karşılaştırınca avantajları ve dezavantajları nelerdir? Bilgili kişilerin tavsiyelerini bekliyorum.
limited şirketi kurarken sermaye göstermeniz gerekiyor
birkaç vergi kalemi ve vergi fiyatlandırması daha yüksek
muhasebe ücretleri de şahıs firmasında göre daha fazla
belirli geliri geçmediğiniz sürece yıllık gelir vergisinde hemen hemen aynı ödüyorsunuz diye biliyorum, sınırı geçerseniz limited şirket daha uyguna geliyor
ek bilgi şahıs firmaları sonradan limited a çevrilebiliyor.
adım adım gitmek bence her zaman daha iyi.