Herkesin bayramı mübarek olsun. Limited şirket kurmak için aylık gelirin ne kadar olmasını tavsiye edersiniz? Şahıs şirketi ile karşılaştırınca avantajları ve dezavantajları nelerdir? Bilgili kişilerin tavsiyelerini bekliyorum.