Websiteyi yaklasık 3 4 ay önce yaptırdım. Anahtar teslim her şey içindeydi, 2 ay önce kapandı akşama açılacak dedi 1 ay sonra açıldı. Sunucu taşınırken tüm veriler silinmiş. Şimdi tekrar kapandı, akşam açılacak dedi 1 gün geçti açılmadı. Ben bunu nereye şikayet edebilirim?