Merhaba,
Dosya yöneticisi üzerinden 'public_html' içerisine bir adet index.html dosyası oluşturursanız, web sitenize erişim sağlamak isteyenler beyaz ekran görecektir.
Harici olarak bahsettiğim yöntem cPanel için geçerlidir. Farklı bir kontrol paneli kullanıyorsanız, yedeklerinizin olduğu dizine aynı şekilde index.html oluşturabilirsiniz.
Hocam kafamı kurcalayan şey şu. Bunu yapan benim hosting firmam. Neden ben bununla ugrasayım ki? Sitemi zaten bu dosyalarla taşıyıp aktifleştiremiyorlar mı? Yapan firmalar nasıl yaptı? Yani neden bu önerinizi yapmam gereksin ki
🙂