Merhabalar,
Yaşadığım bir sorun hakkında sizlerin fikrini almak istiyorum.
Bir paket satış sitemiz mevcut, tüm sözleşmeleri avukat ile yazıldı, vergimizi ödüyoruz ve siparişlerimizi sorunsuz tamamlıyoruz.
Sitemize bir ücretsiz araçlar sistemi yaptırmak istedim smm paket satış sitelerini bilen bilir SEO adına müşteriyi sitede tutmaya yarar.
Bir arkadaş bu sisteme 100 TL ve üzeri sipariş verirseniz ücretsiz araçları kullanabilirsiniz diye bir sistem yapmış.
Bunu daha önce sitemize yaptırdığımızda tehdit aldık kendisinden daha sonra siteden kaldırdık.
Bu sistemi yapmamız durumunda bir problem yaşayabilir miyiz? Şahıs bize Hukuk tarafında zarar verebilir mi?