sedatz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz pahalı değil mi hocam?
Forumdaki bozum oranları bence çok düşük o sebeple bu yorumu yaptığınızı düşünüyorum. Fakat herkesin teklifine ve düşüncesine saygı duyuyorum. Kod için istediğim ücreti en fazla 1350 yapabilirim eğer satılmazsa ürün bulabilirsem kendim alacağım.

Teşekkür ederim.