Merhaba arkadaşlar İyi bayramlar herkese. 2 senedir kendimi iyi hissedemiyorum. Sürekli geçmişin izlerine takılıp kalıyorum Sorunlarım var Bu bana inanılmaz bi yük oluşturdu ve kafamda aşamadığım noktalar var. 2 Senedir normal hissedemiyorum, kendi dünyamda yaşıyorum. Normal duygularım kayboldu bunu düzeltmek için yardıma ihtiyacım var ücreti karşılığı destek alabilirim.