Bu araçlar artık tam anlamıyla işe yaramaz durumda. Eskiden de çok yanıltıcı oluyorlardı ama artık güncel olmayan (artık hata olmayan) bildirimlerden tutun, yanlış veri vermeye kadar türlü türlü sorun içeriyorlar. Maalesef bu araçları sanırım kimse geliştirmiyor.
Manuel kontroller ve farklı ücretli servisler daha güvenilir olacaktır.