Konu
Şikayetim var bölümü müdavimlerine sorum var.
17-06-2024, 02:40:33
#14
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Honomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence en büyük sorun iletişimsizlik.
Aynı fikirdeyim.