BTC muslukları vardı oralarda ücretsiz kazıp biriktiriyordum ilk çıktığı yıllarda 4-5 BTC birikmişim vardı, ama bizim maalesef basınımız, haber bültenlerimiz BTC'yi dolandırıcılık olarak nitelendirdiği için hepsini satmıştım.