FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim. Şu an bu modelden var ama bunlardan memnun kalmadık. Sıkma havzasına sokarken ucundaki bez çıkıp/gevşeyip duruyor. Bir tarafı havaya kalkıp havzaya takılıyor vb..
Bez kendini kaybetmiş olabilir hocam, çok sık kullanıyorsunuz sanırım. Yedek bez alıp devam edebilirsiniz ben çok farklı denemeler yaptım en memnun kaldığım bu.