Merhaba
Bütün ödeme altyapısı sağlayıcılarında durum aynıdır.
Çünkü çalıntı kartla işlem yapılınca başları büyük derde giriyor ve ceza alıyorlar bağlı oldukları otoriteler tarafından.
Bundan sebep, eski veya yeni hesap fark etmeksizin ciddi denetimde tutuyorlar. Binlerce ödeme arasından bir iki kaçakçı kabul edilebilir, ama üç beş ödeme yapılıp yarısı kaçakçıysa, direk askıya alınır paralar da gönderilen kartlara iade edilir.
Ve eğer iade edilecek tutar hesapta yoksa, yani çekim yapılmışsa, bu zararı stripe karşılamak zorunda kalır.
Kısaca özet budur.
Hesabınız açılmayacak.
Hesaptaki bakiyeler iade edilecek.
Daha önce çektiğiniz paralar varsa ve onlar için de şikayet gelmiş ise, bu zararı stripe cebinden karşılayacak. Uygun görürse mahkeme yoluna da gidebilir.