Normal bir vpn olarak düşünme. İlk başta firewall dışına çıkarken nat traversal yapılıyor. Sonrasında p2p (peer-to-peer) direkt bağlantı sağlıyorsun. Performanstan hiç bir kayıp yok.
Çünkü relay yapmıyor, arada bir vps server falan yok. Bu sayede normal bağlantıyı bırak, gaming de bile kullanabiliyorsun. Çünkü gecikme yok.
Kendin deneyimleyebilirsin. Kurması, kullanması çok basit.
Teşekkür ederim. Deneyeceğim.
Müşteri arar : Vps girmiyor hocam ne oldu.
Sen cevaplarsın : Kardeş elektrik gitmiş kusura bakma eve geçince açacam
Şaka bir yana olacak şey var olmayacak şey var : )
Kendime hizmet verecem hocam