Katılıyorum, bayramda sevdiklerimle olmak ve onların zamanına değer katmak istiyorum, bazı şeyler kaybedince kıymetli oluyor ama kaybetmedende kıymetini bilmeliyiz, herkese şimdiden hayırlı bayramlar