Merhaba, yakın zamanda iş değiştireceğim.
Net maaş üzerinden çalışmaktayım, yeni gireceğim firmada net ücret üzerine.
Maaşım yüksek olduğu için 2. ay'dan itibaren vergi dilimlerinde zıplamaya başlıyorum, şimdi iş değiştireceğim, yeni işe gireceğim firma beni eski kümülatif aldığım paraya göre mi vergilendirip maaşımı ödeyecek, yoksa sıfırdan mı vergilendirecek bilmiyorum.
Yani orda tekrar ilk dilimden mi başlayacağım yoksa onların beni mevcut bulunduğum dilimden mi başlatması lazım, ilk dilimden başlarsam bana vergi borcu çıkar mı?
Başına böyle bir şey gelen var mı?