OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komşuluk iyidir. Doğru komşuyu bulursanız tabiki.
Çok sevdiğim bir söz var : doğru insanları bulana kadar kendimde ki tüm yanlış insanlara denk geldim. 😉