Hiç uğraşmayın derim. Sesi sorun, enerjisi sorun, soğutması sorun...
Ben kendime Contabo'dan 2 adet sunucu aldım, birinde CapRover var, diğerinde Ubuntu, her işimi görüyor.
Hobi olarak yapabilirsiniz ama yine de önermiyorum. Denedim çünkü. Buradan ikinci el bir sunucu aldım, boot sesi şu şekilde;
https://www.youtube.com/watch?v=h2P7p6VLlbo