Turbo benzin + LPG tadından yenmez. 1.4 Turbo benzinli cruze vardı bende. 140 beygir stoktu. LPG'li aşırı uygun yakıtı vardı. Hiçbir sorunda yaşamadım. Düzgün montajlı ve ayarlı LPG'de sıfır sorun yaşarsınız. Aşırıda performanslı idi. Dizele açıkçası pek bulaşmazdım.