Eve gelirler, evde kimse yoksa icra memurunun vicdanına kalmış ama yüksek ihtimal kağıt yapıştırıp giderler. Zaten eve bile girmiyorlar çünkü artık hiçbirşey alamıyorlar isterseniz evde 3 tane televizyon olsun. Eskiden aynı eşyadan 2. sini alabiliyorlardı artık oda yok. Sadece ziynet antika vs varsa alabiliyorlar.

Gelirlerse sizi korkuturlar ödeyin yoksa alınabilir vs vs diye aşağıdaki resmi gazetede yayınlanan yazıyı okuyun çıktısınıda alın gelen memura gösterirsiniz. Çoğu avukatlık bürolarıyla anlaşmalı olduğundan korkutmaya çalışıyorlar.

https://www.resmigazete.gov.tr/eskil...20230405-3.htm