Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hissiyat sadece ama replika gibi geldi.
Sanırım forum da kimse yok gerçekten yorum yapabilecek o yüzden en mantıklısı bayram sonrası çarşıya gitmek