Afganistan olduk galiba, milletin kapısına kağıt bırakıp kaçmak nedir arkadaş, kaçıncı seviye bu? Bunu yaoanlarda hukuk büroları ahahaa Yasaları, kanunları tanıması gerekenler yani. İnanılmaz gerçekten.