gerilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dizel kullandım. 0 alırsan iyi ancak ikinci el aldım ve üzüldüm
Beyaz dumanı ayrı dert siyah dumanı ayrı dert.
Enjektör, buji, turbo, dpf falan derken bıktırdı..
Motor dilinden anlarsanız sorun olmaz, 1.5 tdci Courier kullanıyorum bir süredir 86 binde aldık 207 bine geldi bir kere sanayiye götürtmedi maşallah hala daha ciğerli araba