Eskiden dizel yakıt daha ucuz diye bilinirdi , araç fiyatları bile dizelde daha pahalı olurdu.
Şuanda ne nedir belli değil , her şey saçma sapan olmuş.

Elektrikli araç revaçta ama oda ülkemizde tam yaygın değil , fiyatları'da pahalı , bir 10 senesi vardır.
Menzil , şarj süresi , yolda şarj problemi gibi sıkıntılar azalırsa bir kaç seneye aracımı satıp elektrik bir araç almak istiyorum açıkcası.