Söz konusu yazılımları kullanan , tecrübe eden hiç kimse olmadı mı ?
Kusuruma bakmayın lütfen, biraz sabırsızmış gibi davranıyor olabilirim. Ancak, gömleği iliklerken yanlış düğme ile başlamaktan korkuyorum. Zira, maddiyat bir yana hepimiz boşa harcanan emekten kaçınmaya çalışıyoruz, bu sebeple yürümeye başlarken doğru adım atmak için sizlerin yardımı gerçekten benim için gerçekten çok önemli. Umarım, konuya ilgi gösterenler çıkacaktır. Herkese bol kazançlar dilerim.