netlook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde kapalı olduğunu biliyorum, arefe günü olması sebebiyle ve kurban arefesi olması sebebiyle açık olabiliyormuş diye duydum.
25 senelik bankacılık hayatımda 1 kere bile böyle bir şey duymadım.