K0ZMIK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi adıma olan konsol ben açmadım bir arkabam benim adıma açmıştı sadece kimlik bilgilerimi vermiştim.Kendisiyle aynı şehirde bile değiliz o konsol hiç bir zaman kullanmadım.Şimdi aynı bilgilerim girersem açılma ihtimali nedir acaba?
Kimliğiniz kullanıldıysa farketmez tekrar o kimlikle açmayın.