yusufw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafede otururken bir kız ınstagramımı istedi bende kullanmıyorum dedim ardından laf attı dedi çokta meraklıyız felan es geçtim ayağa kalktım hesabı ödemek için ayağını uzattı geçerken çarptım yine birşey demedim bağırdı önüne bak die bir tane kadın geldi bağırdı sapıkmısın felan boş boş konuştu polis aradılar ben çıktım ordan işe bak ya
Keşke polisi sen çağırsaydın ve kadın tarafından taciz'e uğradığını söyleyip şikayetçi olsaydın ve bu olayın peşini bırakmasaydın.