donanimmerkezi.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbiri yok şükür. Her bölgede sakin semtler var ben bu sebeple tercih ettim. (Gayrettepe)
Hocam her şehirde elbette sakin yerler var ama birisi çıkar hepsine bedel olur ya da kirası çok yüksektir vb.