halilibrahimtpl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hazır scriptlerde istediğim bazı özellikler mevcut değil ve çok yüksek aylık ücretler istiyorlar. Sitemde kendine has özellikler bulunacağından sıfırdan kodlanacaktır.
Süresiz lisans paketimiz mevcut, konuyu inceleyebilirsiniz. https://www.r10.net/script-satisi/38...a-fazlasi.html

Eğer istediğiniz özellikler mevcutsa sıfırdan yazdırmaya kıyasla çok daha uygun maaliyetli olacaktır sizin için.