Cinsleri farklıysa imkanı yok alışmıyorlar. Biraz da kediyle alakalı. Bende üç tane var. Sonradan british geldi. Günlerce bekledim ama yok sürekli kavga ediyorlar. Mecbur odalarını ayırmak zorunda kaldım. Sadece birisi uysaldı onunla iyi kötü anlaşıyordu. Yavruyken büyürlerse öyle iyi alışıyorlar.