musakaragoz11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mekanım için adisyon yazılımı dokunmatik ekranlı bir cihaz arayışındayım. Ödemeyi otomatik olarak posa yönlendirerek almak istiyorum. Qr menü, gelir gider hesabı vs yapabilirsem baya iyi olur. Kado pos, narpos vs gibi bir çok firma var daha önce kullanıpta önerisi olan var mıdır?
Hocam adisyon sistemimiz var. Tek seferlik öder çıkarsınız. Sürekli sistemlere para vermezsiniz. İmzadan ulaşabilirsiniz