İsteselerdi hiç içeri girmeden geçmişe dönük borç çıkartıp birazda ceza yazarak cozebilirlerdi. Fakat malesef ülke ce artık herşeyi çok bildiğimiz için her konuda fikrimiz, bilgimiz var. Çoğu zaman hâkim olup kaç sene kimin mahkum edilmesi gerektiğini, bütün hakimlerin savcıların satın alınabileceğini yada birileri tarafından kontrol edildiğini düşünen insanlar var. İşlerine geldiğinde adalet yerini buldu derler işlerine gelmediğinde bu ülkede adalet mi var derler. Malesef!
Yağmur yağsa siyasete, ülke yönetimine veya yerel yönetime bağlayacak kadar hastalıklı insan dönemlerinin sonlarına yaklaşıyoruz. Çünkü rüzgar ters döndü, rüzgarın sertliği kendilerini uçurabilir.