2006'dan beri aktif araç kullanırım. Ortalama haftada 5 kere trafiğe çıkarım yediğim cezaların toplamı 2 dir. İkisinde de polislar haklıydı.
Ben aksine cezaların artırılarak bıkan magandaların daha iyi araç kullanmaları taraftarıyım.
güzel kardeşim nereden biliyorsun magandayım her ay uzun yola gidiyorum bu ay antalya İstanbul 2 defa yaptım dümdüz yaya girmeyen şehirler arası yolda 110 dan hızı 80 e çekip ceza yazmak mı normal ? 80 ile o yol biter mi ? Bıkmadınız kraldan çok kralcı olmaya adamlar resmen tuzak kuruyor başka bir şey değil 2024 yılında 80km şehirler arası hız sınırı dalga geçmektir başka bir şey değil