2006'dan beri aktif araç kullanırım. Ortalama haftada 5 kere trafiğe çıkarım yediğim cezaların toplamı 2 dir. İkisinde de polislar haklıydı.

Ben aksine cezaların artırılarak bıkan magandaların daha iyi araç kullanmaları taraftarıyım.