Konu
Trafik cezalarından bıktım
14-06-2024, 09:13:19
#37
cleiner
2006'dan beri aktif araç kullanırım. Ortalama haftada 5 kere trafiğe çıkarım yediğim cezaların toplamı 2 dir. İkisinde de polislar haklıydı.
Ben aksine cezaların artırılarak bıkan magandaların daha iyi araç kullanmaları taraftarıyım.