Merhaba; Hazır scriptin ne gibi bir eksisi var? Neden istemiyorsunuz? Meraktan soruyorum.
Hazır scriptlerde istediğim bazı özellikler mevcut değil ve çok yüksek aylık ücretler istiyorlar. Sitemde kendine has özellikler bulunacağından sıfırdan kodlanacaktır.