Hocam öncelikle bu güzel bilgi için çok teşekkürler.

Ben de kısa bir iki paragraf yazacağım.

Eğlenceli bulan arkadaşlar; kaybettiyseniz şanslısınız. Ama eğer yeni başlamış ve kazanmışsanız hayatınızın bittiği andır, geçmiş olsun.
Öyle illet bir şeydir ki kumar bir bakarsın tüm hesaplarında para bitmiş, borç içindesin, sevdiklerin gitmiş ve kimsen kalmamış

Uzatmak istemiyorum ama size bir kardeş/abi tavsiyesi olarak uzak durun diyorum. bu hayatta kendinize yapabileceğiniz en kötü şey kumar oynamaktır.
Oynama isteğiniz geldiği zaman şunu yapın; eğer 1000 lira atacaksanız; 1000 lira ile bir akşam sahile/dışarı çıkıp yiyeceğiniz güzel bir akşam yemeğini hayal edin.
daha cezbedici değil mi?