İleride hak vereceginiz en önemli tavsiyeyi vereyim.
Bu tek taş muhabbetinde paranın çoğu markaya ve pırlanta adına gidiyor.
Eşiniz veya eş adayınız hangisini ve en önemlisi hangi markayı beğeniyorsa onu alın.
Biz erkekler aynı paraya 2 katı karat var daha mantıklı diyerek farklı markalara yöneliyoruz. (Bence hala cok mantıklı geliyor)
Ama karsı cinste durum bu şekilde olmuyor. Sıkıntılı bir süreç. Eğer sizinle bakma durumu varsa en güzeli birlikte almak.
Benim eşime aldığım 1. Yüzüğü kendi kafama göre gösterek aldım. Mutlu olmadı.
2. Yüzük ise yine önceden beğendiğim ama emin olmak için ona seçtirdiğim yüzüktü. 2. Yüzüğü daha çok seviyor.