denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden Off topic bölümünde kan gövdeyi götürüyordu. Artık insanlar daha net. tartışmaya girmeyi pek sevmiyor. bu iyi yönde bir değişim.
genelde siyaset ile ilgili konularda birbirlerine giriyorlar hocam başka göremedim ben ne yalan söyleyeyim