redstiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Bilgilendirme İçin Teşekkür Ederim Birkaç Konuda Sizi Not Almıştım Yarın Birkaç Soru Soracağım Öğrenmek İstediğim Şeyler Hakkında Zaman Ayırırsanız Sevinirim Daha Detaylı İnceleme Yapmak İçin Zaman İstemekteyim Üstad Sizden Saygılarla...
Tabii ki tüm sorularınızı kapsamlı şekilde cevaplarım. Bu hafta 3. Aylık raporu da yayınlayacağım. Herkes için aydınlatıcı olur diye düşünüyorum. Sevgiler...