hocam zaten amacım 4 sene boyunca kendimi yazılım alanında geliştirmek ve ufakta olsa harçlık çıkarmak. bence gerekli deneyime ve bilgiye erişen herkes parayı bulur. başarılar dilerim ve teşekkür ederim.
Bu ülkemiz için geçerli değil maalesef

Hayat her zaman yüzümüze gülmüyor. Yazılımcı olarak işimi ikinci plana attım ve promosyon ürünleri ile uğraşıyorum bir süredir, daha kazançlı geliyor.
Tavsiye verecek olursam şirket kurup buradan konu açıp reklam çıkmak, bionluk sitesinin piyasası r10'a kıyasla çok ölü.