2016 ya da 2017 de sıfır egea almıştım 59,500 ₺ye benzin otomatik 1.6 e-torq modeli idi. Şimdi en boşu bile 800 bin lira. Sonrasında onu satıp motosiklet almıştım, ondan sonra 2012 fiorino aldım. Şimdi ise 93 model corolla var. Sanırım benim hesap kitapta ters giden bir şeyler var