Türkiye' de cezalar daha caydırıcı olmalı, insanlarda çok eğitimsiz, eğitim verilmeli, eğitimi kabul edecek kapasitesi olmayana ehliyet verilmemeli. En ufak bir kural ihlalinde devlet canına okumalı. Yeri geldimi "Almanya bizi kıskanıyor" geyikleri yapmayı biliyoruz, ama trafikte insandan çok eşşek var. Sinyal vermeyi bile bilmeyen adam arabayla geziyor...