Hocam kusura bakmayın da maganda mısınız?
Ben yıllardır her gün işim gereği İstanbul'un her ilçesine gidiyorum ortalama günde 120-160 km yol yapıyorum 1 kere ceza yedim o da kırmızı ışıktan. Bunun dışında başka hiçbir ceza gelmedi. Normal bir sürücünün bu kadar ceza yeme ihtimali yok.