ekskavatör, kepçe yükleyici ehliyeti, kule vinç ehliyeti ve gazaltı kaynak ehliyeti desem....

bir araştırmadan geçme derim ben. alması kolay, sınavları kolay, işsiz kalma olayı yok, biraz tecrübe edinince parası da güzel.... neticede r10'a yazan adam bunların altından kolayca kalkar diye düşünüyorum. hele bir de insan gibi konuşur, kendini iyi pazarlarsan... ben bile bakıyorum gözucuyla, yaşım genç olsa atlardım valla..