yönetim kimde? %52'de.

dikkatinizi çekerim. yöneticide demiyorum. yönetim diyorum.

şu an %52'nin iradesi mi geçerli? evet. o halde ekonominin sorumlusu bu %52'dir. uygulanan politikalar ve bunları hayata geçiren isimler sadece %52'nin temsilcisidir. esas sorumlu, bu temsilcileri seçenler. haliyle, bu yönetime oy verip de kendini bu sürecin dışında hisseden varsa hiçbiri boşa hayale kapılmasın.

bugün bu ülkenin bu halde olmasının sebebi doğrudan sensin ve bunun sorumluluğu üzerinde. kaçamazsın.