3 yıl spark kullandım daha yeni sattım, hedef avata inşallah.
Avata gerçekten 1 i kullanmadım ama 2 de farklılıklar varmış fakat aşırı keyifli. Gözlüğü takıyorsun oturuyorsun biyere kafanı nereye çevirirsen kamera dönüyor falan

Fakat bu modda benim başım dönüp miğde bulantısı yaptı. O yüzden o mod kapalı ama hafta sonları böyle harabe biyerlere gidip, sandalyene oturup gözlüğü takıyorsun. Aralardan girip gezip tozuyorsun sanki oyun içindeymişsin gibi. Aşırı güzel ve eğlenceli bir cihaz ama alırsanız 3 bataryalı alın. Türkiye'de batarya bulmak zor stok yok ve tek batarya yeterli olmuyor.