Merrhaba
Öncelikle ilk sırada yazdığın set çok keyifli bir set olmuş,
Fujifilm X-H2s yerine Xt5 koy
lenslere de 24 - 85 mm arası 5 lens rokinon koy
üstüne bir de BlackMagic 4K koy
ikinci soruna gelince
Fpv drone kullanmak ciddi zevklidir, ama normal mode ,spor mode vs vs bir sürü mod var.
eğer manuel mod öğrenmek istiyorsan ;
naçizane tavsiyem önce "harcayabileceğin" ve ucuz bir drone al, ve tüm testlerini onun üstünde yap.
+ drone kendi kameraları senin arzuladığın çekim kalitesi için yapılmamıştır.
ben avata 1 versiona sahibim ve üstüne gopro 11 koyarak çekimlerimi yapıyorum.
gayet güzel görüntüler alabiliyorum.